MIA i mål med meningsfull film

För oss kändes det helt rätt att starta MIAs avslutskonferens med denna film. Missa den inte, för det handlar om något mycket meningsfullt.

Torsdagen den 29 september hölls konferensen i syfte att förmedla MIAs viktigaste resultat. Tusen tack alla som kom och delade en så viktig dag med oss.

På plats fanns medarbetare, strategiska beslutsfattare och personer som engagerat sig i MIAs femåriga resa. I Jämställdhet, jämlikhet och icke-diskriminering, i metoder och verktyg, i styrning, finansiering och ledning av åtta delprojekt i 21 kommuner.

Förutom att se film arrangerade vi världens största HP-fika, lyssnade på deltagarberättelser och delade med oss av viktiga resultat.

Det blev en lyckad final i Europeiska Socialfondens största projekt. Som projektägare är det inte utan sorg vi nu vinkar av till alla medarbetare. Samtidigt är det en glädje att veta att de går vidare med nya kunskaper. De ger det vidare. Allt för att våra målgrupper ska kunna närma sig arbetsmarknaden.