samordningsförbundet logga

SAMORDNINGSFÖRBUNDET
ÖSTRA SÖDERTÖRN

Kollega sökes

Vi fortsätter att finnas till för att människor ska slippa snurra runt i välfärdssystemen.

Just nu söker vi en kollega som är analytisk och vill bidra till en riktigt vass förstudie.

Och det är brådis. Redan i december beviljades vi medel från Europeiska Socialfonden för att genomföra två förstudier. Förhoppningen är att båda får en avgörande betydelse för att våra vitala samhällsfunktioner ska kunna fungera och bidra till grundtrygghet i arbetslivet för våra målgrupper, även efter pandemin.

Förutom ett intressant uppdrag kommer du att ingå i ett team som varje dag går till jobbet för att göra skillnad. Helst vill vi att det ska vara en person som kan ”lånas ut från  parterna för att utföra uppdraget” så om man har en anställning hos någon kommun, Arbetsförmedlingen, Försäkringskassan, eller Region Stockholm vore det en perfekt matchning men även andra kan självklart vara av intresse.

Känner du någon som skulle passa? Tipsa gärna.

Välkommen med din ansökan.

annons analytiker utredare

Sara Zechel tel. 08 – 606 7559